Általános Szerződési Feltételek

A jelen ÁSZF a www.ohlive.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit tartalmazza az alábbiak szerint:

A Szolgáltató fenntart minden jogot a www.ohlive.hu oldalon található teljes tartalomért, annak minden részéért. A weboldal szerzői jogi védelem alatt áll az 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról értelmében, beleértve az „Oh!Live” névjegyet és a www.ohlive.hu domain nevet is. Bármilyen tartalom átvétele, felhasználása kizárólag a Szolgáltató előzetes, írásos beleegyezésével lehetséges.

Ezzel ellentétesen történő, jogosulatlan felhasználás jogi következményeket von maga után!

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint fogyasztó a www.ohlive.hu címen elérhető honlap használatával, illetve regisztrációval kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban ÁSZF). Kérjük, amennyiben vásárlója, használója kíván lenni a Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket. Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. (2013. évi V. törvény) szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Hatályos 2019. április 15. napjától.

Fogalmak:

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy (Szolgáltató)

Termék: minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, amely a Webáruház kínálatában szerepel és a szerződés tárgyát képezi

Online adásvételi szerződés: olyan adásvételi szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás vagy annak közvetítője egy honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül kínál megvételre valamilyen árut vagy kínál igénybevételre valamilyen szolgáltatást, és a fogyasztó az adott honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül rendeli meg az árut vagy szolgáltatást

Fogyasztói szerződés: a Szolgáltató és a fogyasztó között létrejövő szerződés

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása, hatálya:

  1. A vásárlással, illetve már azzal, hogy belép a Webáruház oldalára Ön elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételek feltételeit. Rendelés leadásával szerződés jön létre a Szolgáltató és a www.ohlive.hu felhasználója között, amelynek maradéktalanul részét képezi a jelen ÁSZF. Ennek rendelkezéseit köteles elfogadni mielőtt véglegesítené rendelését.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait és nem adhat le rendelést.
  3. A jogszabályok keretei között a Szolgáltató jogosult megváltoztatni a jelen ÁSZF rendelkezéseit, amelyek a honlapon történő megjelenéstől érvényesek (de a már leadott megrendeléseket nem érintik). Ezért javasoljuk minden vásárlás előtt az ÁSZF elolvasását.
  4. A jelen ÁSZF által nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar jogszabályok, különösen a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól rendelkezései az irányadók. Az esetlegesen felmerülő jogi hiányosság, hatálytalanság esetén a szerződés többi része érvényben marad.

Az online adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést ad le a Webáruházon keresztül, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, akkor online adásvételi szerződés jön létre a vásárló (fogyasztó) és a Szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés távollevők között létrejött szerződésnek minősül, melyre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak és Magyarország joga az irányadó.
  3. A szerződés a szolgáltatások kölcsönös teljesítésével szűnik meg.

A szerződés nyelve

A jelen Általános Szerződési Feltételek nyelve a magyar.

A jelen szerződés magyar és angol nyelvű változata közötti eltérés esetén a magyar nyelvű változat az irányadó.

Megvásárolható termékek

A Webáruházban megvásárolható termékek lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain, amely a „SHOP”-ban feltüntetett termékekre való kattintással érhető el. Ezenkívül az olívaolajról általánosságban „Az olívaolajról” fül alatt, a termelőről pedig „A termelőről” fülre kattintva tájékozódhatnak látogatóink.

Figyelmeztetés: A termékleírásban szereplő adatok csak tájékoztató jellegűek, és a teljesség igénye nélkül szerepelnek. A megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhozszállítással, valamint bizonyos esetekben és alkalmakkor személyes átvételre is adunk lehetőséget.

Árak

A Webáruházban feltüntetett árak bruttó és nettó árak egyaránt (alanyi adómentességnek köszönhetően), a törvényben előírt ÁFA fizetési kötelezettségünknek már eleget tettünk, azonban az árak nem tartalmazzák a házhozszállítás és az utánvét díját. A szállítási költségekről bővebben a „Szállítási információk” bekezdésnél, vagy a „GYIK”-ban tájékozódhat.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Hibás ár esetén való eljárás

Bizonyos esetekben (például technikai okok miatt) előfordulhat, hogy hibás ár szerepel, vagy az üzemeltető hibás árat tüntet fel – a tőle elvárható gondosság ellenére – a termék mellett a Webáruházban. Ebben az esetben nem áll módunkban a terméket hibás áron értékesíteni és még visszaigazolás esetén sem minősül a részünkről az ajánlat elfogadásának, így nem jön létre szerződés a felhasználó és a Szolgáltató között. Ilyen eseteknél a hibás ár helyett a valós árat ajánljuk fel Önnek, melyet a szerződéstől való egyoldalú elállási jogára hivatkozva elutasíthat.

A rendelés menete

Megjegyzés: regisztráció nem szükséges rendelés leadásához.

  1. A kosár jelre / „Kosárba rakom” gombra kattintva a terméket a kosarába helyezheti

Csak böngésszen és kattintson rá bármelyik termékre, amelyet hozzá szeretne adni a kosárhoz. Kiválaszthatja a terméket, és eldöntheti, hogy hány darab terméket szeretne vásárolni. Kattintson a “Kosárba rakom” gombra, és a termék hozzáadódik a kosárhoz. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a terméket jelenleg nem vásárolta meg, és bármikor eltávolíthatja a kosárból.

  1. A kosár tartalmának szerkesztése, megrendelés véglegesítése

A „kosár menüpont” segítségével ellenőrizheti és szerkesztheti kosarának tartalmát. Lehetősége van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékekből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint törölheti kosarának teljes tartalmát. Amennyiben fizetni szeretne, kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra, hogy véglegesítse rendelését és kitöltse a szükséges információkat a vásárlás teljesítéséhez.

  1. Visszaigazoló e-mail

Miután véglegesítette rendelését az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy elektronikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben 48 órán belül nem kap visszaigazoló e-mailt, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken keresztül.

Megrendelésének feldolgozását követően kerül sor termékének kiszállítására, melyről e-mailen értesítjük.

Regisztráció

Látogatóinknak lehetősége van az oldalon történő regisztrációhoz, ez azonban nem feltétele a Webáruházban történő vásárlásnak. A regisztrációt követően e-mail címe és jelszava segítségével tud belépni. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a felhasználók regisztrációját bármilyen indok nélkül megszüntesse. A vásárló a „Regisztráció gomb” megnyomásával feltétlenül és visszavonhatatlanul kijelenti, hogy az ÁSZF-et, és az Adatvédelmi tájékoztatót elolvasta, megértette, tudomásul vette és magára nézve kötelezőnek ismerte el.

A regisztráció törlését a vásárló az info@ohlive.hu e-mail címen kérheti.

A megrendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, de általában már a rendelés leadását követően e-mail útján visszaigazoljuk  ajánlatát, amellyel létrejön az adásvételi szerződés Ön és a Szolgáltató között.

A rendelés leadásától számítva a vásárlót 48 óráig köti az ajánlata. Akkor mentesül az ajánlati kötöttsége alól a vásárló, ha ajánlattételét (rendelését) 48 órán belül nem igazolja vissza a Szolgáltató.

Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, nem tudja leadni rendelését. Ilyen esetekben igyekszünk a lehető leggyorsabban beszerezni a vásárolni kívánt terméket, de ez akár több hétig is eltarthat.

Megjegyzés: nem vállalunk felelősséget a megrendelt termék esetleges ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okokból adódó előzetes bejelentés nélküli változása miatt. De mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfelelően tájékoztassuk vásárlóinkat.

A megrendelt termékek fizetésének módja

Kérjük, vegye figyelembe, hogy rendelésre online, a Webáruházon keresztül van lehetőség az alábbi fizetési módok egyikével:

  • bankkártyával történő fizetés a felsorolt, érvényes bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges a Barion rendszerén keresztül: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, American Express
  • utánvétes fizetési opció is vásárlóink rendelkezésére áll, melynek díja +249 Ft.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Minden fizetési forma biztonságos, azonban bizonyosodjon meg róla, hogy biztonságos internet kapcsolatot használ.

A fizetendő végösszeg rendelésének minden költségét tartalmazza. Az elektronikus, időbélyeggel ellátott számlát csak és kizárólag e-mail útján, a visszaigazolást követően juttatjuk el vásárlóinkhoz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor, a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Szállítási információk

Jelenleg csak Magyarország területén belül szállítunk. A megvásárolt termékek logisztikáját partnerünk, az iLogistic Kft. látja el a GLS Futárszolgálat, a FoxPost és az Express One közreműködésével.

Szállítási díjaink a következők: (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)

  • Házhozszállítás: 1490 Ft;
  • GLS Csomagpont: 1490 Ft;
  • FoxPost automata: 990 Ft.
  • 15.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a szállítás INGYENES.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy az utánvétes fizetéseknél minden esetben +249 Ft kerül felszámításra.

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetén a megvásárolt termékeket a visszaigazolást követő 3-5 munkanapon belül szállítjuk ki.

Termékeinkre vonatkozóan az általános teljesítési határidő körülbelül 5 munkanap a rendelés visszaigazolásától számítva. A szállítási határidő azonban csak tájékoztató jellegű. A jelen ÁSZF elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató kizárja a megadott szállítási idő túllépése miatti kártérítési felelősségét.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját minden esetben a megrendelőre terheljük. A csomag újraküldését csak eme költség kiegyenlítését követően áll módunkban elindítani.

A megadott adatok valóssága

Kérjük, ügyeljen az Ön által megadott adatok pontosságára, ugyanis ezek alapján kerül kiállításra a számla és kiszállításra a megvásárolt termék. Az adatok módosítására rendelésének véglegesítése előtt van lehetősége.

A Szolgáltató fenntartja a jogot a hibás, pontatlan adatbevitelből származó károk és költségek fogyasztóra való hárítására, és az ez alapján történő teljesítés során minden felelősséget kizár.

 

Panaszkezelés és jogérvényesítés

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatban felmerülő esetleges panaszát, a következő elérhetőségeken: info@ohlive.hu vagy a +36 70 6199721-es telefonszámon.

A szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Az írásbeli panaszra a Szolgáltató a beérkezését követő harminc napon belül írásbeli, érdemi választ ad, és esetlegesen a panaszt elutasító álláspontját indokolja.

A panasz elutasítása esetén Ön békéltető testület eljárását kezdeményezheti a vállalkozás székhelye szerinti békéltető testületnél:

  • Fejér Megyei Békéltető Testület
  • Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
  • Telefon: +36 22 510-310
  • Fax: +36 22 510-312
  • E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

További, területileg illetékes békéltető testületek: www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Jogérvényesítési lehetőségek:

  • fogyasztóvédelmi hatóságoknál panasszal élhet a fogyasztói jogok megsértése esetén (illetékes járási hivatalok: http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista)
  • bírósági eljárás útján jogosult követelésének bíróság előtt történő érvényesítésére

Tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltatónak nincs a 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

Online vitarendezési platform

A vásárlóknak lehetősége van az online vásárolt áruval vagy szolgáltatással kapcsolatban panasztételre, és az esetleges jogviták rendezésére független vitarendezési testület kivizsgálásának útján.

Az online vitarendezési platform elérhetősége:

MAGYAR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU#

ENGLISH: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

 

Elállási / felmondási tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján Elállási / felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Lesku Krisztián EV, 2483 Gárdony, Paál László utca 8, +3670 6199721, info@ohlive.hu. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

 

Az elállás / felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra (Lesku Krisztián EV, 2483 Gárdony, Paál László utca 8.) a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

 

Elállási / felmondási nyilatkozatminta

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát 14 naptári napon belül elküldi. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát ezzel összhangban gyakorolta.

Kérjük, hogy csak a szerződéstől való elállási / felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza.

Címzett: *(itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *(itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék megjelölése)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *(a megfelelő jelölendő)

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató (*vállalkozás neve) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató (*vállalkozás neve) nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatosságnál meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról alapján termékeink nem tartoznak ezen esetkörbe, így a Szolgáltató jótállást nem vállal.

Letöltés