Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok rendelést leadni?

Ha bármelyik terméket hozzá szeretné adni a kosárhoz, akkor a kosár jelre / „Kosárba rakom” gombra kattintva a terméket a kosarába helyezheti, de ez még nem jelenti a termék megvásárlását.

A „kosár menüpont” segítségével ellenőrizheti és szerkesztheti kosarának tartalmát. Amennyiben fizetni szeretne, kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra, hogy véglegesítse rendelését és kitöltse a szükséges információkat a vásárlás teljesítéséhez.

Miután véglegesítette rendelését az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy elektronikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben 48 órán belül nem kap visszaigazoló e-mailt, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken keresztül.

Megrendelésének feldolgozását követően kerül sor termékének kiszállítására, melyről e-mailen értesítjük.

Mivel fizethetek?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy rendelésre online, a Webáruházon keresztül van lehetőség az alábbi fizetési módok egyikével:

  • Bankkártyával történő fizetés a felsorolt, érvényes bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, American Express
  • utánvétes fizetési opció is vásárlóink rendelkezésére áll, melynek díja +249 Ft. 

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Minden fizetési forma biztonságos, azonban bizonyosodjon meg róla, hogy biztonságos internet kapcsolatot használ.

A fizetendő végösszeg rendelésének minden költségét tartalmazza. Az elektronikus, időbélyeggel ellátott számlát csak és kizárólag e-mail útján, a visszaigazolást követően juttatjuk el vásárlóinkhoz.

Szállítási információk

Jelenleg csak Magyarország területén belül szállítunk. A megvásárolt termékek logisztikáját partnerünk, az iLogistic Kft. látja el a Sprinter Futárszolgálat, a FoxPost és az Express One közreműködésével.

Szállítási díjaink a következők:

  • Házhozszállítás: 1590 Ft;
  • Pick Pack Pont: 1390 Ft;
  • FoxPost automata: 1090 Ft.
  • 15.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a szállítás INGYENES.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy utánvétes fizetéseknél minden esetben +249 Ft kerül felszámításra.

A megvásárolt termékeket a visszaigazolást követő 2-3 munkanapon belül szállítjuk ki. A szállítási határidő azonban csak tájékoztató jellegű.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját minden esetben a megrendelőre terheljük. A csomag újraküldését csak eme költség kiegyenlítését követően áll módunkban elindítani.

Visszavétel

A politikánk szerint a vásárlást követő 30 naptári napon túl nem áll módunkban visszavenni vagy kicserélni a megrendelt termékeket.

Ahhoz, hogy jogosult legyen visszatérítésre, a tőlünk vásárolt termék(ek)et bontatlan és sérülés mentes állapotában, illetve az eredeti csomagolásukban és az esetleges tartozékokkal együtt tudjuk csak visszavenni a vásárlást követő 30 naptári napon belül a vásárlási bizonylat (számla) ellenében.

Amint a visszárut megkaptuk és ellenőriztük, egy értesítő e-mailt küldünk róla, melyben tájékoztatjuk Önt a visszavétel jóváhagyásról, vagy esetlegesen annak indokolt elutasításáról. Abban az esetben, ha jóváhagytuk kérelmét megtörténik a visszatérítés feldolgozása, és egyenlegét automatikusan jóváírjuk kártyáján egy bizonyos időn belül.

Ha szeretne a visszavétel lehetőségével élni kérjük, értesítsen minket az info@ohlive.hu e-mail címen, valamint küldje el nekünk a terméket a következő címzéssel: Lesku Krisztián, 2483 Gárdony, Paál László utca 8.

A szállítás teljes költségéért Ön felelős, és annak költségei vissza nem térítendők. Pénzvisszafizetés esetén is levonásra kerül a szállítás költsége. A 10.000.- forint feletti vásárlások esetében kérjük, fontolja meg a lekövethető, és a biztosítással rendelkező szállító cégek által nyújtott szolgáltatás használatát, mivel nem tudjuk garantálni a termék kézhezvételét.